05:21

6 CIEKAWYCH MIEJSC W SIECI DZIĘKI KTÓRYM POLEPSZYSZ SWÓJ ANGIELSKI ZA FREE.


O korzyściach płynących z posługiwania się językiem angielskim można rozpisywać się bardzo długo.
Pamiętam gimnazjalną rozprawkę na temat wartości nauki języków obcych i to, że wszyscy byliśmy zgodni - warto! Można zarzucić wiele polskiemu szkolnictwu, sposobie nauki języka i zajęciom prowadzonym (albo i nie) przez nauczycieli, ale z różowej szkoły wyniosłam jedną wspaniałą umiejętność - wszystkiego możemy nauczyć się sami. Bycie samoukiem jest fajne, uwierz mi i zacznij realizować noworoczne postanowienie o nauce języka. Jeżeli jeszcze nie uzbroiłeś się w materiały albo masz ich tak wiele, że potrzebujesz odskoczni, przedstawiam Ci kilka stron, które pomogły mi znaleźć się na tym poziomie, na jakim jestem teraz.




1. Lyricstraining - czyli moje ulubione połączenie przyjemności z nauką, kształtuje umiejętność, z którą zawsze miałam największe trudności - słuchanie. strona oferuję coś w rodzaju karaoke, w którym powycinano słowa i zabawa polega na tym, by je wyłapać w momencie, kiedy są wyśpiewywane przez artystę.

2. Memrise - opanował wizaż, kusząc gamą słownictwa w bardzo wielu językach.

3. Ororo.tv - kto nie kocha seriali? tutaj oddawać się rozrywce można bez wyrzutów sumienia, ponieważ na stronie znajdują się anglojęzyczne seriale z napisami - angielskim, w sam raz, jeżeli ktoś nie czuje się pewnie sam na sam z native lektorem i ma w miarę podzielną uwagę, by nie skupić się tylko na czytaniu.

4. Booksshouldbefree - mój ulubiony zbiór audiobooków wszelkiego rodzaju i ta nazwa, taka prawdziwa i rozumna!

5. ISEL - zbiór podcastów z transkrypcją.

6. BBC - artykuły na każdy temat, a jak wiadomo, to świetna baza do szlifowania słownictwa, bo obcujemy tam ze słowami użytku codziennego. ah, tamtejsze radio uwielbiam i ostatnio słucham do śniadania, ostatnio na kanale piątym leciało słuchowisko. Dorianie Grey, nadal Cię uwielbiam tak bardzo, że wycięłam sobie prawie dwie godziny z życia!

Znacie, korzystacie, polecacie coś własnego? 

9 komentarzy:

  1. Super, że wróciłaś na bloga! O lyricstraining.com zapomniałam zupełnie :D

    P.S.
    Gdzie ty dziewczyno zniknęłaś z facebooka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bierz ze mnie przykład!

      fejsa opuściłam, biorąc sobie bardzo do serca to, że bez niego człowiek nie istnieje, a bycie w miarę niewidzialną to chyba jedyne, na co mnie stać na aktualnym etapie życie. XD

      Usuń
    2. Rozważałam to, ale obecnie nie mam czasu. Praca, będę zaraz szukać nowej, szukam nowego mieszkania, szukam studiów więc.. Może kiedyś :)

      No widzisz, a ja chciałam napisać do ciebie i o!

      Usuń
    3. ojej, jak miło! ale to chyba telepatia, bo też ostatnio zastanawiałam się, jak ci się wiedzie i co właściwie planujesz!:D wiedziałam, że nieprzerwalnie intensywny, villemowy tryb, wracasz do kraju?
      chyba też mignęłaś mi na whatsappie, więc jeżeli jeszcze tego używasz, to się mnie spodziewaj.

      Usuń
    4. No i co, napisałam na whatsappie i Ciebie dalej ze świecą szukać :P

      Usuń
    5. o kurde, dawno? bo przez większość czasu miałam chińskiego złoma, który nie odczytywał żadnej apki, teraz już mam normalny, ale jeszcze nie pobrałam whatsappa[*] PRZEBACZ MI!

      Usuń
    6. Jak tylko zobaczyłam twoje pytanie na ten temat :P Weź się odezwij w końcu, daj mi znać jak matura, jaki masz w końcu plan na życie!

      Usuń
  2. ja studiuję po angielsku w Danii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stronki. Z pewnością z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 blogusuniety , Blogger