03:23

MARCOWY STOSIK KSIĄŻKOWY.


Ostatnio coraz częściej łapię się na tym, że jedyną miarą upływającego czasu stały się dla mnie kulturalne premiery/ponowne premiery [jeżeli znasz słowo, które powinnam tu wstawić, napisz koniecznie!] , na które czekam. Kiedy w grudniowy wieczór wpatrywałam się w ekran telefonu, pochłaniając najwspanialszą książkę, jej nadchodząca, marcowa papierowa wersja wydawała się czymś strasznie odległym. Dziś dzielą mnie od niej jedynie godziny dyktowane przez pocztę polską. 

                       


Lubię czytać, choć zdecydowanie intensywniej robiłam to w czasach dawniejszych, to wciąż tak samo troszczę się o to, by moje książki miały godne towarzystwo na swoich półkach. Oto pozycje, które dołączyły do mnie w marcu.




1) Nikt nie jest samotną wyspą, ale wszyscy bardzo się staramy - Natalia Bobrowska

2) Wybacz mi, Leonardzie - Mattew Quick

3) W cieniu - A.S.A Harrison

4) Najgorszy człowiek na świecie - Małgorzata Halber

5) Zakazana retoryka - Gloria Beck

Znacie, lubicie? Bądźcie pewni, że wkrótce Wam o nich opowiem.

4 komentarze:

  1. czekam na jakąś dokładniejszą recenzję tych książek :)
    nie znam i nigdy nie słyszałam o tych książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ani jednego tytułu nawet ze słyszenia. pewnie dlatego, że w polskiej księgarni byłam jakieś czy miliony lat świetlnych temu ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca jest nawet w lato :) Więc nie ma czasu na cieszenie się latem.

    OdpowiedzUsuń
  4. żadnej z tych pozycji nie czytałam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 blogusuniety , Blogger