10:28

Co Maylet robi poza samorealizacją? Czyli czas na włosy!


Mówię zupełnie poważnie! Jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało - włosy są dla mnie ważne. Wydaje mi się, że było tak od zawsze, nigdy nie pozwalałam mamie ich ściąć, krzyczałam, kiedy szarpała mnie przy czesaniu i nie mogłam doczekać się wymarzonej długości... Jednakże byłam dzieckiem i nie miałam żadnego pojęcia o pielęgnacji, jak się okazało, fal, dopóki nie trafiłam na magiczne forum... :)

Na tę chwilę prezentują się mniej więcej tak - czasami skręt jest mocniejszy, albo nie ma go wcale.
Nie używam stylizatorów, muszę do tego dorosnąć. 

Chciałam dodać zdjęcie z tyłu, jednak porządek w moim pokoju zbyt odwraca uwagę... ;)

I kto by pomyślał, że jeszcze niedawno wyglądały tak...: 

rozczesane i suche. :( 

Powiedzcie, że widzicie zmianę! Jeszcze długa droga przede mną i sporo nauki, żebym osiągnęła zadowalający efekt, ale... Lubię to! Nie wyobrażacie sobie, jaką frajdę sprawia mi mieszanie różnorodnych składników i analizowanie każdego produktu. Co sądzicie o tym, by raz na jakiś czas pojawiały się tu 'włosowe' wpisy? 

Kochani, mamy weekend! Jakie macie plany? Na mnie czekają języki i kurs, a oprócz tego - przygotowania na kolejny tydzień w rózowym psychiatryku... :)

9 komentarzy:

  1. Chcesz mieć takie długie jak na pierwszym zdjęciu?:OO :D

    OdpowiedzUsuń
  2. początkowo myślałam, że to Ty jesteś na pierwszym zdjęciu i z wrażenia aż mi szczęka opadła! nadal ją zbieram z podłogi, jak można mieć takie długie włosy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie nigdy nie chce dbac o wlosy :)))
    tylko szampon :p
    dlatego mam takie siano...
    musze niedlugo pojsc do fryzjera.

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że widać zmianę. I warto dbać o włosy bo to jeden z wielu elementów naszej "wizytówki". I na swoim blogu możesz pisać o czym tylko chcesz, nawet o włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy byłam mała na każdym rysunku były księżniczki z długością włosów jak na pierwszym obrazku :D Bardzo ładne fale i to bez stylizatora!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. you're in point of fact a just right webmaster. The site loading speed is amazing. It kind of feels that you are doing any unique trick. Moreover, The contents are masterpiece. you have performed a wonderful process on this subject!
    Also visit my web-site - tumblr.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 blogusuniety , Blogger